מתכוננים לראש השנה

התחלתי לחשוב על ראש השנה. השנה, לראשונה, אבשל ארוחת חג שלמה למשפחה ואורחים שבאים מקרוב ומרחוק לבית שלנו. זה לא שלא בישלתי ארוחת חג גדולה קודם, אלא שהפעם זה בבית שלי, בכלים שלי, (ולשמחתי) עם תפריט שכולו שלי בלי אנשים אחרים שיסתובבו כאן בין הסירים.

אני מקווה שזה אומר שהדחת הכלים לא תהיה רק שלי.

אני מתכוונת לשתף אתכם בתפריט החג ובמתכונים, ובינתיים, למי שמגיע לפה למתכון עוגת הדבש – הנה היא, גם השנה היא תככב כקינוח. חוץ מזה מתוכננים בינתיים סלט שומר, מרק עוף, דג בפלפלים וחצילים קלויים ועוף ממולא. ואולי עוד קינוח עם פירות יער, אם אנחנו כבר כאן ופירות יער יש כל השנה. חוץ מזה, תהיינה גם קאפקייקס יומולדת לבת השנתיים עבור הגן.

ובינתיים, ננסה לנצל את סוף הקיץ, בין תחילת הלימודים לפרוץ החגים למנוחה וצבירת כוחות עד שיבואו האורחים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה דגים, חגים, מרק, מתוק, סלט, עוגה, עוף, ראש השנה, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

